niedziela, 5 stycznia 2014

185. Gofrów czas :)

Tak, dziś nadszedł czas na przetestowanie mojej najnowszej gofrownicy (aż na 4 gofry) :):) Zrobiłam prezent pod choinkę rodzicom i zakupiłam gofrownicę dla całej rodzinki :) Prezent praktyczny, każdy zadowolony :) Trzymałam ten fakt tak długo w tajemnicy bo nie wiedziałam kiedy zbiorę rodzinkę w całości :) Dziś wspólnie usiedliśmy do stołu i zajadaliśmy się goframi :)
Natalia, kiedy zobaczymy Twoje gofry ? :) Myślałam, że dziś się zgramy ale widzę, że się nie udało :) Wiem, wiem rodzinkę ciężko zebrać :)

Korzystałam z tego przepisu: Gofry (z tego przepisu wyszło 9 gofrów). Gofry zjadłam z serkiem wiejskim, granatem, krem makowym, truskawkami, wędzoną śliwką, żurawiną, cynamonem i wiórkami kokosowymi :) Przepysznie :)

Klik, klik  - proszę o komentarz, lub głosik :) Moja choinka











a tutaj rośnie moje awokado :):)



Podpis
Podpis

19 komentarzy :

  1. Będziesz mieć awokado ? :O
    Ale super ! Ja jutro planuję rodzinne śniadaniowe gofry ;) I chyba też skorzystam z tego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ja też jutro gofruję z mamą ;)

      Usuń
    2. hehe jak na razie to mam liście awokado :D Jeśli będą jakiekolwiek owoce to raczej sobie na nie poczekam :D

      Usuń
  2. Świetny prezent "dla rodziców"! ;) Wyglądają te gofry przeapetycznie! No i te dodatki. Mogłabym być członkiem Twojej rodziny, naprawdę. ;)
    Moja Mama, która przepada za awokado, zawsze zostawia pestki, ale jeszcze nigdy się nie zabrała za ich posadzenie. Ładnie wykiełkowało u Ciebie, może coś z tego będzie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super gofry, uwielbiam takie
    Pozdrawiam i zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku https://www.facebook.com/pysznosci.kociolek

    OdpowiedzUsuń
  4. gofry, gofry, gofry! zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci wyszły delikatne! Pycha :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Sniadanka z rodzinka sa najlepsze
    Takimi goframi nie pogardzilabym. Musze sobie je zrobic w najblizszym czasie , bo dawno ich u mnie nie bylo.
    Zazdroszcze wlasnego awokado. Ja kiedys tez sobie je posadzialam ale mi nie wyroslo.
    A jak smakuje ta sliwka. Tak samo jak suszona ?

    OdpowiedzUsuń
  7. a moja gofrownica zepsuta :(

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa też chciałam kiedyś hodować awokado, ale jakoś nie wiem w sumie czemu tego nie zrobiłam ;p ten gofr po lewej mnie woła hehe *-* ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. czy już tylko ja nie posiadam gofrownicy? >.<
    świetne śniadanie! letnie owocki - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pyszne dodatki do tych gofrów! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie świetne te goferki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!! pomysł aż chciało by sie schrupać takiego gofera :D
    A awokado kiedy przecież urośnie! hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. no bogato! U mnie gofry rodzinne na obiad, na śniadanie są jak zostaną z dnia poprzedniego i wtedy tylko ja je pałszuje <3

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze nie wiem co jest nie tak, ale mi gofry jakoś nie wychodzą. jak masz przepis??? zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystałam z tego przepisu http://www.mojewypieki.com/przepis/gofry-wg-michela-roux Możliwe, że moc Twojej gofrownicy jest za mała i nie wychodzą one tak jak byś tego oczekiwała. Nie martw się ja też jeszcze nie uzyskałam gofrów idealnych takich jak można kupić w budce z goframi :) hehe może w tych gofrach z budki jest za dużo dodatków chemicznych i dlatego są takie idealne ;/ Ja w domu chemii raczej podziękuję :) Jedno jest pewne idealne gofry są dość ciężkie w zrobieniu - trzeba znaleźć na nie swoją metodę - ja nadal szukam :)

      Usuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)