czwartek, 9 stycznia 2014

Sir William's Tea - pierwsza współpraca

Nadszedł czas na moją pierwszą współpracę :) Tak, tak doczekałam się :) Udało mi się nawiązać współpracę z Sir William's Tea.  Marka ta specjalizuje się w tworzeniu najwyższej jakości herbat. Na stronie przeczytałam, że zadowoli ona najbardziej wymagającego smakosza. W takim razie czy sprosta moim oczekiwaniom ? Tego dowiemy się w kolejnych wpisach :)

Oto początek historii :)

Wczoraj przed południem zawitał u mnie kurier i wręczył mi tą o to paczkę :)



Otworzyłam paczkę...... 


i ujrzałam....

                
                  Zestaw upominkowy - kubek, przykrywka i spodek + opakowanie herbaty Ceylon



W środku znajdował się również mix herbat
+


Jak najszybciej zabieram się za próbowanie. Nie mogę tylko zdecydować od, której herbaty rozpocząć test :)
Czekajcie na moją opinię :)

W międzyczasie możecie odwiedzić na Facebooku fanpage marki Sir William's Tea oraz sklep internetowy.

P.S. To już siódmy miesiąc mojego blogowania :). Jak ten czas szybko leci.

Podpis
Podpis

6 komentarzy :

  1. Gratuluję pierwszej współpracy.
    Ale ten czas szybko leci, a ni się nie obejrzysz a już będzie rok twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy i 7 miesiąca! :)
    Ja bym najpierw spróbowała Cranberry Rosse.

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję! :) ja bym pewnie od razu zaparzyła rumiankową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem ciekawa wszystkich a szczególnie ich składów:)Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczuszka, śliczny kubeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! Ja się współpracy chyba nigdy nie doczekam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)