czwartek, 9 stycznia 2014

189. Bananowo-cynamonowy kleik ryżowy na jogurcie naturalnym

W porze śniadaniowej przyszedł czas na kleik :) Kleik na jogurcie w wersji Bananowo-Cynamonowej spisał się na 5 :)








Składniki:

  • 50 g kliku ryżowego
  • 1 szklanka wody
  • 1 jogurt naturalny (150 g)
  • 1 banan + (parę kawałków do dekoracji)
  • łyżeczka cynamonu (chyba, że ktoś jest cynamonoholikiem to może dać więcej) :):)
  • ananas - kilka kawałków
  • ewentualnie: dowolna substancja słodząca
Przygotowanie:

Suchy kleik i cynamon razem wymieszać. Do garnka wlać wodę i zagotować. Kiedy woda zacznie wrzeć wsypać kleik i zamieszać. Zmniejszyć gaz i następnie dodać banana startego na grubych oczkach. Wszystko gotować do czasu uzyskania odpowiedniej, gęstej konsystencji. Wyłączyć gaz i dodać jogurt naturalny - wszystko wymieszać i przełożyć do miseczki. Udekorować bananem i dowolną ilością ananasa. Wszystko można polać ulubionym miodem. Smacznego.

Podpis
Podpis

10 komentarzy :

  1. Też zjadłam dzisiaj na śniadanie kleik ryżowy z bananem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kleik ryżowy ,a w bananowej wersji ... mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie fajne lekkie sniadanie dzis u ciebie.
    A polaczenie banana z cynamonem jest pyszne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem cynamonoholikiem <3 Biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej kleik, kojarzy mi się wyłącznie ze szpitalem, kiedy to musiałam go jeść przez pół tygodnia ;x
    ale z bananem na pewno pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo smacznie! Pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kleik na jogurcie? Do wypróbowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. a jakiego kleiku używasz? :D bo nigdy nie kupowałam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)