czwartek, 6 lutego 2014

217. Kluski kładzione bananowo-jabłkowe z manny bez jajka

W tym tygodniu w blogosferze dość dużo klusek kładzionych. Przyszedł czas i na mnie :) Takiego smaku mi narobiliście, że zrobiłam swoją ulubioną wersję z kaszy manny :) Dodatkowo daktyle i masło orzechowe :) Chyba nie muszę pisać, że to było genialne :) Masło, banan, jabłko i daktyle to skład idealny :)


 

To zamykam ten kramik i idę zajadać :)


Składniki:
  • 35 g kaszy manny
  • 15 g mąki pszennej pełnoziarnistej
  • 300 ml mleka
  • banan
  • małe jabłko
  • dodatkowo: masło orzechowe, daktyle

Przygotowanie:

Banana i jabłko zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Dodać do niego kaszę, mąkę  i łyżkę mleka. Wszystko razem wymieszać. W garnku zagotować mleko. Kiedy mleko zacznie wrzeć to zmniejszamy gaz. Zaczynamy łyżką "kłaść" na mleko naszą mieszankę (można powiedzieć, że robimy takie ciapki :):). Gotujemy z 2-3 minutki. Przelewamy do miseczki, dekorujemy i zajadamy. Smacznego!

Miłego dnia :)

Śniadanie mistrzów
Podpis
Podpis

13 komentarzy :

  1. Oj tak kluski kładzione są przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczególnie z dodatkiem bananów, które ja osobiście ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za mną też już chodzą kluski kładzione, ale jeszcze poczekam aż ochota na nie osiągnie apogeum- będą lepiej smakować:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czegoś takiego jeszcze nie jadłam... Teraz Ty mi smaku narobiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za połączenie smakowe ! Trafiłaś w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zawsze kładzione się rozlatują :(
    Może te będą trafniejsze i po raz pierwszy wyjdą mi całe ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio myślałam nad lanymi kluskami...wyprzedziłaś mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie tych klusek spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda to przepysznie! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)