niedziela, 23 lutego 2014

233. Serek wiejski w wersji słodkiej

Cudowne słońce wpadło dziś do mojego pokoju i obudziło mnie swoimi promykami :) Jak tu nie kochać tej zimy z wiosenną pogodą :)

W piątek udało mi się po raz pierwszy spotkać z osobą z blogosfery :) Już zapewne wiecie, że była to Natalia :) Wybrałyśmy się razem na spacer po Wrocławiu. Bardzo fajnie spędziłam czas i z chęcią powtórzę spotkanie :) Dzięki :)

Serek wiejski z truskawkami, suszonymi śliwkami, cynamonem oraz domową granolą piernikową z orzechami i gorzką czekoladą





Dziękuję Juli G. za nominację do kolejnego LBA :)

1. Najlepsza muzyka do gotowania?
Do codziennego gotowania to muzyka prosto z radia. Kiedy gotuję coś specjalnego to moje własne zbiory muzyczne. Ostatnio soundtrack z serialu „Przepis na życie”

2. Które blogi kulinarne uważasz za lepsze od Twojego ?
Wszystkie inne J

3. Twoja ulubiona restauracja ?
Jak na razie to „Obraża po Szybem”

4. Jakiego kraju kuchnię lubisz najbardziej? 
Brak faworytów

5. Gotujesz tylko dla siebie, czy dla większej grupy osób? 
Zdarza się, że znajdę paru odważnych śmiałków dla których coś ugotuję J

6. Największe niepowodzenie w kuchni?
Pierwszy wypiek z drożdżami – bułki. Nie udały się bo „zaparzyłam” drożdże J Ten wypiek wpisałam do strat.  Po jakimś czasie podjęłam kolejne wyzwanie – domowy chlebek. Chleb wyszedł i od tego czasu uwielbiamy się z drożdżami J

7. Dlaczego zaczęłaś gotować? 
Chciałam spróbować czegoś innego

8. Czy jest ktoś kto inspiruje Cię kulinarnie? 
Cała blogosfera J

9. Czy masz taką cechę, którą inni uważają za dziwactwo? 
Nic mi na ten temat nie wiadomo. Rodzinka też nie potrafiła wymienić takiej cechy J hehe chyba, że się nie odważyli

10. Co dzisiaj jadłaś?
Serek wiejski z domową piernikową granolą z orzechami i gorzką czekoladą, truskawkami, suszonymi śliwkami i cynamonem


11. Czy masz przepis, który jest zbyt dobry, by opublikować go na blogu? 
Brak takiego przepisu.  :)



Podpis
Podpis

11 komentarzy :

  1. Zazdroszczę słonka bo u mnie ciemno i ponuro... a śniadanie przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też słoneczko , dlatego wybywam na wycieczkę rowerową lub bieganie bo szkoda zmarnować tak pięknej pogody !
    Kocham wiejski i domową granolę <33

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie pyszne śniadanko! :)
    uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę! Zazdroszczę takiego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wypasiony serek wiejski , tak to ja lubie <3 !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne takie spotkanie w realu. :)
    Serek wiejski z dodatkami pyszny jest. Dawno nie jadłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Porywam tą miseczkę z serkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. domowa granola to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowite śniadanko, jaka szkoda że nikt z blogosfery nie mieszka w moim regionie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)