piątek, 21 lutego 2014

Najnowsze współprace: Emako.pl oraz Zielony Nurt

Ostatnio udało mi się nawiązać kolejne współprace z  firmami: Emako.pl oraz Zielony Nurt

Emako.pl to sklep  internetowy, który oferuje różnego rodzaju akcesoria  m.in kuchenne, łazienkowe i turystyczne. Oferta jest bardzo bogata i jest w czym wybierać :) Długo myślałam co by wybrać do przetestowania :) W ramach tej współpracy otrzymałam bon towarowy do wykorzystania i przeznaczyłam go na: 

Zamówienie złożyłam w poniedziałek a w środę już mogłam udać się do paczkomatu po odbiór. Paczka była ogromna a w niej znajdowały się bardzo dobrze zapakowane produkty. Wszystko było owinięte w przeogromną ilość foli bąbelkowej :) Będzie w sam raz na odstresowanie się :D "pstryk pstryk" :)



pstryk, pstryk :) Też tak macie, że musicie sobie zawsze postrzelać ? :) 



Słów kilka o drugiej współpracy :) Zielony Nurt to firma, która nie modyfikuje natury. Zajmuje się zdrową żywnością a dokładanie tłoczeniem oleju na zimno z roślin oleistych i zielarskich. Oleje, które są bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe omega 3 oraz omega 6 i 9. Oleje tej firmy należą do kategorii Olejów Dziewiczych "Extra Virgin Oils" czyli po wytłoczeniu mają taki sam skład biochemiczny jaki znajduje się w nasionach roślin oleistych. Czyli to co najważniejsze zostaje zamknięte w butelce :) 

W ofercie sklepu internetowego znajdują się: 


W ramach tej współpracy dostałam do przetestowania Olej z Rzepaku



Za testowanie produktów czas się zabrać :)



Podpis
Podpis

8 komentarzy :

  1. Napisałaś do tych firm ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku pierwszej firmy to sama wysłałam maila z zapytaniem. Natomiast druga firma zgłosiła się do mnie

      Usuń
  2. Gratuluję i zazdroszczę współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu ale ja ci zazdroszczę! :D Ja się nigdy nie doczekam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)