wtorek, 15 kwietnia 2014

276. Domowa piekarnia nadal działa :)

Domowa piekarnia nadal działa :) Dziś przyszedł czas na wypróbowanie przepisu na bułki pszenne z nutą pełnoziarnistą :) Przepis znalazłam na tej stronie  i na jego podstawie zrobiłam bułki :)  Część bułek przed pieczeniem posmarowałam jajkiem z mlekiem. Dlatego wyszły takie zarumienione :) Kiedy wyciągałam już gotowe bułki z piekarnika to okazało się, że są straszne twarde....myślę "no to ci się nie upiekło tym razem" hehe tylko zapiekło :) alee nic z tych rzeczy. Bułki musiały nabrać troszeczkę "powietrza" odetchnęły i zrobiły się bardzoo chrupiące :) Nie mogłam się powstrzymać przed wgryzieniem :) Dałam radę :) Następnego dnia rano były równie smaczne :) Rodzinka zadowolona i ja też :)


Bułka z serkiem naturalnym Bieluch, szczypiorkiem, bazylią, ogórkiem i pomidorem. Jajo - tak przed świątecznie :) 





Podpis
Podpis

16 komentarzy :

  1. takie wypiekanie na śniadanie to idealny pomysł na pyszny poranek :) choć ja akurat takie bułeczki wolę zabierać do szkoły, a rankiem raczyć się słodkim śniadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie śniadanko to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam cię za cierpliwość do domowego pieczywa. Sama robiłam parę razy i jak coś mi nie wyjdzie to często się niestety zniechęcam. Jednak twoje bułeczki nie wyglądają na nieudane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tych bułkach też się zastanawiałam po co mi to ? Szkoda czasu itd. Jednak zapach i smak pieczywa, ta niepewność czy się uda. Uśmiech rodzinki przy śniadaniu - BEZCENNE :) Warto :)

      Usuń
  4. A mi domowe bułeczki nigdy nie chcą wyjść . Albo są za niskie, albo całe się kruszą i nie nadawają się do jedzenia
    Za to twoje są zawsze takie pulchniutkie jak z piekarni <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam domowe bułeczki i Bielucha ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie wpadnę do Twojej piekarni po takie pieczywo! :D
    no i przy okazji na śniadanku też zostanę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śniadanie idelane aby był usmiech na twarzy w tę pogodę , cudowne te twoje bułęczki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Domowe najlepsze, Twoje taak pysznie wyglądają <3 Nie ma to jak świeży wypiek do śniadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie skomponowane kanapeczki, szczególnie ta z ogórkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj zjadłabym taką bułę ! :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tak, tak! Bazylia, szczypiorek, ogórek, jajko. Wszystko TAK! No, jedno nie. Niewystarczająco dużo. Zestaw powiększony poproszę. 3 razy taki :)

    Swoją drogą, jak to jest. Kolejny raz widzę samodzielnie zrobione bułki. Czy po takich wypiekach, jak kupujesz je gotowe w sklepie... nie masz wrażenia jedzenia plasteliny? W ogóle smakują Ci jeszcze osiedlowe kajzerki? Bo o tych z marketów (zarazem najtańszych) nie wspomnę... przy czymś takim, to bez sensu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiększony zestaw będzie i dla Ciebie :D haaa racja kupne bułki mi już nie smakują ;p Fakt o kajzerkach z marketu to nawet już nie myślę - nie zachodzę do tamtego działu :D Z osiedlowego sklepiku to zjem tylko jeden chlebek :) ale to już naprawdę wyjątek :) Mam jedną sprawdzoną piekarnię tam od czasu do czasu zaopatrzę się w jakieś pieczywo :D Często chlebek zakupuję na różnego rodzaju jarmarkach i bazarkach :) Jednak wiadomo co domowe to najlepsze :D

      Usuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)