niedziela, 4 maja 2014

Jacobs Crema Gold

Zapewne pamiętacie, że jakiś czas temu  Durszlak.pl poszukiwał testerów kawy Jacobs. Kto jak nie ja mógł zostać takim testerem ? :) Ja kawoholiczka :) 

Kawa Jacobs w moim domu gości już od dawna :) Popijam jednak inny wariant smakowy - mocniejszy :) Kawa Jacobs Crema Gold zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Jest delikatna, aromatyczna z lekką nutą orzechową. Posmakowała mi i mojej rodzince :) Pianka  utrzymuje się bardzo długo nawet po dodaniu mleka :) To bardzo duży plus :) Doskonała na długie, słoneczne i leniwe popołudnie i pogaduchy z przyjaciółkami :)

Zasypujemy, zalewamy i się delektujemy :) Jakie to proste i przyjemne :) 
To wszystko bez użycia ekspresu :)

 Pianka utrzymuje się bardzooooo długo :) Wytrzymała nawet przejście na dwór :) 



Przypominam mój przepis na Babeczki kawowo-orzechowe z ricottą :) 
Kawa pasowała tutaj idealnie :)


Podpis
Podpis

5 komentarzy :

  1. O to mnie pewnie też by posmakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie piłam jeszcze tej kawki ,ale bardzo mnie zachęciłaś do jej kupienia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat mi się kończy, więc wiec wiem co już kupię :) Wpadłem jak śliwka w kompot z kawami. Co do pianki... to w sumie bez znaczenia ile się utrzymuje. Tuż po dodaniu słodzika i tak ją zdejmuję łyżką, zajadając się takim kremem. Po fotkach mogę wywnioskować, że będzie smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My przez codzinne kupowanie hektolitrów kawy w uczelnianym bufecie zbankrutujemy! :P
    Kusisz tą kawą i to bardzo!
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam rozkoszować się aromatyczną kawą oraz herbatą.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)