czwartek, 21 sierpnia 2014

378. :) + początek owocnej współpracy

Jest chleb są i kanapki :) Dziś misz-masz kanapkowy a w nim twaróg, masło orzechowe, zielenina, pomidorek i konfiturki :) Basia zajada się moimi konfiturami więc wypadałoby abym ja sama zaczęła się nimi zajadać ;p;p Konfitura czereśniowa i agrestowa dziś wpadła w moje ręce :) Można powiedzieć, że dzisiejsze śniadanie w 99 % jest homemade :) Tym razem twaróg został zakupiony ;) a nie zrobiony :)



Później do masła orzechowego dołączył agrestowa konfitura :)

P.S. Od dziś  rozpoczynam moją przygodę z firmą Owocowy Raj :) Po otrzymaniu tej paczki od razu poczułam się jak w raju :D Czuję, że to będzie owocna współpraca :)



Opakowanie poszło na pierwszy rzut oka.....jest urocze :) Wszytko można obejrzeć od razu a nie zastanawiać się "pokarz kotku co masz w środku" :) Duży plus :)




Podpis
Podpis

13 komentarzy :

  1. Takie ładne kanapki to tylko u Ciebie :) A Basi zazdroszczę że dostała taką konfiturkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie pomysłowe kanapki <3 To absolutnie moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nie zaskoczę cię, jeśli także poproszę o taka konfiturę? :D
    najbardziej ślinka mi cieknie jak widzę tą kanapkę z masłem orzechowym.... :)
    może nie wypada ,ale czekam na zaproszenie na takie pyszne śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, prawie wszystko zrobione, a nie kupione!? podziwiam! smak od razu musi być zupełnie inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie - raj! :)
    a no to tak nie wypada, żebym ja zajadała się Twoimi konfiturami a ty nie, dobrze, że nadrabiasz :D przepysznie dzisiaj u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, rzeczywiście raj! tyle pyszności otrzymałaś :) porywam kanapkę z masłem orzechowym <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę współpracy, na prawdę raj ! :)
    A kanapki pycha, zwłaszcza ta z konfiturą agrestową, nie próbowałam nigdy, jestem ciekawa smaku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę tej współpracy Kochana, cudowne produkty dostałaś!
    Jako że masła orzechowego łącznie w życiu zjadłam z łyżeczkę - z chęcią skosztowałabym kanapki właśnie z nim i konfiturą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę się doczekać Twojego testowania :) Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja czekam na moją przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rany, ale cudowna współpraca! Gratuluję i zazdroszczę! :)
    Kanapki najlepsze hommade! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sniadanie jest cudowne <3 ! Gratuluje takiej wspolpracy <3 !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)