poniedziałek, 25 sierpnia 2014

381. Owsianka jabłkowa z letnimi owocami + fotorelacja (Bolesławieckie Święto Ceramiki)

Witam Was w poniedziałek :) Piękna pogoda się zapowiada :) Jak ładna pogoda to i udany dzień baa cały tydzień :) Tym bardziej, że w tym tygodniu świętuję swoje imieniny :) 
Na poniedziałek owsianka gotowana z jabłkiem, malinami, borówkami i jeżynami :)
Owsianka całą noc nabierała mocy w lodówce. Podana z owocami, dżemem malinowym i bazylią cytrynową (moja ulubiona) :)

Wczoraj udałam się po raz kolejny na Święto Ceramiki Bolesławieckiej :) Niedawno tam była a tu proszę kolejny rok i kolejna edycja tego święta :) Następny dowód na to, że czas ucieka nieubłaganie. 

Moja kolekcja wzbogaciła się o kolejne kubki i miseczki.....szał zakupowy ogarnął całą moją rodzinkę :) hehe tylko ciągle słyszałam "tego jeszcze nie widziałam na blogu" ;p ach ta moja rodzinka :) 
Dziś pokażę Wam pierwszą moją zdobycz czyli piękną filiżankę, która pomieści ogrom owsianki :)
Na drugim planie widać kubek, którym zostałam obdarowana przez kawiarnię PINI Cafe & Vino :) Jeszcze raz ogromne dzięki :)







Trochę zdjęć ceramiki :) 


Tutaj możecie zobaczyć fotorelację z zeszłorocznego święta :) ---> (klik, klik)


Teraz uciekam :) Dziś i ja wyruszam do Wrocławia :) Wrocław nadciągam :)

UDANEGO DNIA :):) 


Podpis
Podpis

18 komentarzy :

  1. nawet nie wiedziałam że Ty gdzieś z moich stron jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta filiżanka faktycznie musi być pojemna jak taką owsiankę pomieściła. Na dodatek zmieściłaś jeszcze takie świetne dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w miseczkowym niebie! :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Miseczka wypełniona po brzegi pysznościami *.*
    Piękna ceramika! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle ceramicznych cudeniek! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Owsianka wygląda niezwykle smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczka grają na widok nie tylko tego cudownego śniadanka ale i naczynek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko! Chcę wszystko. WSZYSTKO! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie moge się na miseczkę napatrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne! Zazdroszczę Ci tych zdobyczy ;)
    Owsianka idealnia komponuje się z nową filiżanką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. owsianka genialna!
    udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważaj na taką ceramikę, bo czasami jest malowana bardzo szkodliwymi barwnikami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bolesławiecka ceramika i szkodliwy barwnik...?? To raczej nie idzie w parze :) Dzięki za informację

      Usuń
  13. Przepiękna ta filiżanka! A zdjęcia ceramiki....moje oczy są w raju :D Zdecydowanie cały tydzień będzie dobry! ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybacz że nie zachwycę się śniadaniem, ale miseczka całkowicie go przyćmiła <3

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszczę takich pięknych rzeczy :)
    miseczka prezentuje się rewelacyjne a z taką zawartością to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne sniadanie i piekne zdjecia <3 !

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)