czwartek, 14 sierpnia 2014

Mixit - mieszaj, zamawiaj i ciesz się smakiem :)

Mixit ostatnio "opanował" blogosferę :) Nie mogłam koło tego produktu przejść obojętnie i ja skusiłam się na taką tubę :) Tak, tak - jak już wiecie ja również mam możliwość próbowania musli od firmy Mixit. Wczoraj widzieliście jak skosztowałam ten smakołyk a dziś przybliżę Wam co zawierały moje 2 tuby :) Tak dwie ponieważ nie mogłam się zdecydować i moja jedna tuba nie pomieściła tylu składników więc je podzieliłam :)




Tuba nr 1 zawiera:

Produkt bazowy: 
  • W miłości tkwi ziarno (płatki owsiane, chipsy owsiane chrupiące, płatki pszenne, płatki żytnie, płatki jęczmienne)

dodatki 
(i tu podjęcie decyzji było bardzo trudne ale o tym przekonajcie się sami) :) Ja zdecydowałam się na:
  • orzechy nerkowca
  • orzechy brazylijskie
  • orzechy Macadamia
  • płatki kokosowe
  • kakaowe poduszki zbożowe
  • kakaowe kuleczki zbożowe
  • wiórki czekoladowe gorzkie
  • czereśnie
  • wanilia mielona
  • cukier kokosowy
  • chrupiące serca
Wyszła mi taka kokosowa mieszanka :) Wyobraźcie sobie, że te poduszeczki i kulki czekoladowe nie zmiękły w moim kefirze....chrupały cały czas :) To lubię!
Jeden mały minus to - połamane orzechy brazylijskie, pozostałe są w całości

Tuba nr 2

Jagodziana Coffee - smakołyki

To czego nie pomieściła jedna tuba umieściłam w drugiej :) Ten mój brak zdecydowania ale co zrobić skoro Mixit oferuje tyle smakołyków :)

  • ziarna kawy w czekoladzie ( Jagodziana Coffee nie mogła przejść koło tego smakołyka obojętnie) :)
  • imbir
  • morwa
  • żurawina w korabie
  • płatki kukurydziane w polewie jogurtowej
  • orzechy włoskie w polewie cynamonowej
Dodatki idealne do podjadania przy kawce i herbatce :) 










Ja ze swoich mieszanek jestem bardzo zadowolona :) Polecam firmę Mixit :) ! aaa znalazłam kolejny mały minus ;) Wszyscy w swoich paczkach znaleźli  magnes na lodówkę a ja nie ;p Ja się tak nie bawię :) 
(żartuję sobie) :)



Podpis
Podpis

14 komentarzy :

  1. oj tak, mixit opanował blogosferę! :)
    Tak strasznie mnie kusi do wypróbowania takiej mieszanki!
    Poprawka-wszyscy na około kuszą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam tak samo! Gdzie nie wejdę, tam kuszący mixit :))

      Usuń
  2. Mixit ma tyle wspaniałości w ofercie, że na prawdę ciężko się zdecydować na skromną mieszankę ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smakowita ta Twoja mieszanka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale mieszanki, pierwsza najlepsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziarna kawy w czekoladzie i orzechy z cynamonem podbijają moje serce (lub podniebienie :D)! Wybacz, ale zdecydowanie kradnę Jagodzianą Coffee <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wybór, my tez czekamy na Nasze pudełka!

    OdpowiedzUsuń
  7. A może powinnam się skusić na taką mieszankę :D Cudowna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o poszalałas ale za to wybrałas swietne rzeczy mniam mniam <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. super skomponowałaś te mieszanki :)
    domyślam się ,że naprawdę musiało to być nie takie proste :D
    może dam się namówić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same smakołyki! Uwielbiam tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o! świetna współpraca :)

    Pozdrawiam

    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. czereśni nie mogło zabraknąć ;D smacznie to wszystko zmixitowałaś ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)