czwartek, 15 października 2015

Chrupak - nowa współpraca

Nawiązałam ostatnio współpracę z Piekarnią Galicyjską, która wypieka Chrupaki - chlebki chrupkie oraz snacki. Od jakiegoś czasu jestem pod wrażeniem wariantu smakowego orkisz + słonecznik oraz 3 ziarna. Kiedy nadarzyła się okazja postanowiłam wypróbować inne smaki :D Czemu nie skorzystać z takiej okazji :D

Oto moja Mega Paka :D
Chlebki na kanapkę i snacki idealne na przekąskę.
Warianty smakowe:

orkisz + słonecznik
3 ziarna (słonecznik, siemię i sezam)
pomidor + ser
cebula + ser
dynia + ser

Dodatkowo: Fit snacki:
ryż + żurawina
płatki owsiane + 3 ziarna
słonecznik + sezam



Kilka słów od producenta:

Chrupak jest pieczywem, które powstaje z naturalnego zakwasu za pomocą tradycyjnych metod wypieku, pod czujnym okiem naszych piekarzy z wieloletnim doświadczeniem. Połączenie mąk o wysokim wyciągu, pełnych ziaren oleistych oraz naturalnego zakwasu jest tym, co od samego początku produkcji jest w stanie nadać naszemu produktowi niepowtarzalny charakter.

Ciasto swój charakterystyczny smak oraz wysoką zawartość prozdrowotnych składników zawdzięcza użyciu najlepszych gatunkowo mąk o wysokim wyciągu: pszennej grahamki, żytniej razowej, orkiszowej z pełnego przemiału.
Dodatki są tym, co sprawi, że nasze pieczywo nie ma szansy znudzić się i spowszednieć. Każdy ma szansę znaleźć coś dla siebie. Siedem smaków w kilku wariantach (posypka z pełnych ziaren, ziarna z serem, sam ser) zaspokoją podniebienia nawet najbardziej wymagających smakoszy.
Chrupaki są dostępne w opakowaniach:
  • 180 g – Chlebki 8 kromek
  • 100 g – Snacki
Każda kromka i snack jest doskonałym źródłem błonnika, białka, węglowodanów złożonych, NNKT, soli mineralnych i witamin.

Co najważniejsze:
  • Zero aromatów
  • zero cukrów
  • pełno ziaren
  • pełno smaku
  • zero konserwantów
  • zero barwników
  • zero GMO



 Na początek klika słów ode mnie :)

Jak już wspomniałam testowałam dotychczas wariant smakowy orkisz + słonecznik i 3 ziarna. Chrupaki są naprawdę chrupiące i chruszczące :) Dorwałam je kiedyś w jednej z drogerii rossmann. W brzuchu burczało więc czas było zaopatrzyć się w zdrowa przekąskę - wybór padł na Chrupaka i od tego momentu zaczęła się moja chruszcząca przygoda :);p 
Ciekawa jestem jak smakują pozostałe warianty smakowe czy cebula odstraszy swym zapachem :D Będę testować i zdawać relację :D hehe przez internet nie wyczujecie jej zapachu :D

Gdzie je zakupisz ? ---> sprawdź na stronie http://www.chrupak.pl/siec_sprzedazy


Pamiętacie o konkursie "Świętujemy z Jagodziana Coffee" ? Może komuś dorzucę do paczki Chrupaki ? :D Co wy na to ? :)



Miłego dnia Kochani :)

6 komentarzy :

  1. Mega mnie zaciekawiły ! Ślinka mi leci,chętnie bym wypróbowała :)
    Jestem za tym,by dorzucić chrupaka do paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli weźmiesz udział w konkursie to może Chrupak powędruje właśnie do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym też współpracować z taką firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo smaczna współpraca!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chlebki wyglądają bardzo smakowicie, a te fit snacki podobają mi się jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)