piątek, 6 listopada 2015

611. Płatki jaglane z ciasteczkowym potworkiem.

Wypadły z szafki płatki jaglane i od razu przypomniałam sobie jak w tamtym roku rozsmakowałam się w połączeniu płatków jaglanych z kremem ciasteczkowym (Lotus). Dzięki temu, że od Kuchni Świata dostałam taki smakołyk to mogłam sobie przypomnieć tą poezję smaku :) Kolejny dowód na to, że to co wymaga mało składników smakuje najlepiej :)





Płatki jaglane z ciasteczkowym potworkiem

Składniki:


Przygotowanie:

Mleko zagotowujemy, wrzucamy płatki i tak gotujemy na małym ogniu aż nam całość zgęstnieje. Następnie dodajemy łyżkę kremu ciasteczkowego i całość mieszamy lub podajemy czyste płatki z tym kremem. Wybór należy do Was :)

Po krem ciasteczkowy tędy droga --->>> KLIK KLIK
Warto zaopatrzyć się w  jeden słoiczek i zamienić w ciasteczkowego potworka :) Korzenne smaki, kremowa konsystencja - to lubię :)
U mnie ten słoik długo pełny długo nie postoi :D


6 komentarzy :

  1. Krem ciasteczkowy ;) ? Napewno smaczny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem cudnie się rozpuścił<3

    OdpowiedzUsuń
  3. no ten krem na pewno był genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam jaglankę w każdej postaci, nawet tak prostej :)

    Zapraszam do mnie na konkurs śniadaniowy
    http://cotakpachnie.com.pl/2015/11/05/gluten-free-box/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)