sobota, 10 sierpnia 2013

63. Owsianka piernikowa z jabłkiem w słoiczku

W słoiczku po maśle orzechowym w końcu zobaczyłam dno :) Postanowiłam umieścić w nim owsiankę i do końca wyjeść to co w nim zostało :D Było warto ! Już wiem dlaczego lubicie owsianki ze słoika :) Zaznaczam, że to pierwsza taka moja słoikowa owsianka :) Końcówka owsianki najlepsza ! :) 

P.S. Anielskie Przysmaki zrobiły mi wczoraj niespodziankę  - Zdjęcie 1 i Zdjęcie 2 :) Dzięki Wielkie raz jeszcze :)


 


Owsianka piernikowa z jabłkiem w słoiku po maśle orzechowym - borówki, śliwki, słonecznik, jogurt naturalny, cynamon, przyprawa do piernika


Miłego Dnia :D

5 komentarzy :

  1. piernikowa *-* ohhh chciałabym już jesień , moja pora roku ;) pysznie rozpoczęty dzień! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedząc śniadanie ze słoiczka ''czuje zupełnie inną atmosferę ''

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszna owsianka *-*
    a słoiczek po maśle lidlowskim ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tak po maśle z lidla :D brawo za spostrzegawczość :)

      Usuń
  4. nie jadłam, ale chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)