środa, 18 grudnia 2013

172. Jajecznica - śniadanie do łóżeczka

Dziś miałam małą niespodziankę - dostałam śniadanie do łóżka :) Nie, nie mam urodzin, imienin itp. zdrowa już prawie jestem więc śniadanie mogę sobie sama zrobić :D Więc dlaczego śniadanie do łóżka ? Po prostu tak zwyczajnie - bez okazji :) a tak na prawdę mam kochaną mamusię, która to śniadanie przygotowała :) Jajecznica z szyneczką, cebulką i pomidorkiem :D Pyszności. Dzięki mamo :)





Wczoraj odwiedził mnie Pascal i Okrasa :)




Dziś zabieram się za niego :)



 Michael Bublé - Santa Claus Is Coming To Town



Podpis

Podpis

4 komentarze :

  1. Najlepsze śniadanie świata ;). I zarazem najszybsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No , no ! Widzę że pierni będzie :D
    Mamusie są kochane <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz wspaniałą mamę :) Ja też bym chciała takie śniadanko do łóżka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz kochaną mamę! Takim śniadankiem na pewno bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)