sobota, 15 lutego 2014

226. Domowe pieczywo to jest to ! - Bułeczki maślane

Kolejna noc owiana zapachem ciepłego pieczywa :) Tym razem przyszedł czas na świeże bułeczki maślane :) O godzinie 00:04 wyszły z piekarnika. Cieplutkie, delikatne bułeczki. Trzy osoby w domu i żadna nie wytrzymała do rana. Musieliśmy spróbować tu i teraz tego wypieku :) Jedna bułeczka na trzy osoby (przecież przejadać się nie będziemy o północy) :) Bułeczka wypróbowana i wszyscy grzecznie poszli spać :)

Dziś nie wiedziałam na co się zdecydować wytrawnie czy słodko. Serek wiejski na wytrawnie z bułeczką czy bułeczki na słodko. Dezorientacja tak duża jak nigdy :D:D Wygrały bułeczki w wersji na słodko :) Podwójnie słodkiej :) Miód, Miutela, domowe masło orzechowe, banan i truskawki :) 

Domowe bułeczki maślane z: 1 i 2: twarożek, truskawki, winogron i miód akacjowy. 3. domowe masło orzechowe i banan. 4. Masełko, Miutelą, banan i cynamon. Dodatkowo serek wiejski.




 






Mój brak zdecydowania :)


Po śniadaniu do mojej kolekcji dołączył nowy miodek. Miód z terenów leśnych. 
hehe Tato dba o to abym miała słodkie życie :):)

Po przepis na bułeczki maślane zapraszam tutaj --- > Inspiracja


Miłego dnia :):) !
Zapraszam na stronę Facebook - Jagodziana Coffee

Podpis
Podpis

16 komentarzy :

  1. Ja kiedyś piekłam rogaliki maślane z dodatkiem mąki graham.. Były pyszne :) Takie sniadanie na pewno smakuje wspaniale ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nocne bułeczki! Też bym nie wytrzymała z ich spróbowaniem do rana!
    Cudowne zdjęcia, fajnie, że tak dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś ogarnął mnie brak zdecydowania :D Nawet przy wyborze zdjęć :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mistrzynią w pieczeniu domowego pieczywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile winogronka!
    Podzielisz się bo u mnie już nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. domowe bułeczki z rana i poranek staje się szczęśliwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pycha, została jeszcze jedna dla mnie? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że nikt mnie w domu o północy takimi bułkami nie kusił, bo bym pewnie nie zasnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. pyszności, zjadłabym takie bułeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. maślane bułeczki były pierwszym domowym pieczywem jakie zrobiłam. mam sentyment!

    OdpowiedzUsuń
  11. skąd ja znam to niezdecydowanie? :D haha, ale słodkości wygrały, co? :)
    Wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak pięknie wyrosły! :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)