piątek, 16 maja 2014

302. Bułkami pszennymi rozpachniłam

Dziś piekarnik rozgrzałam i bułeczki upiekłam :) Takie zwykłe, pszenne. Zwykłe ? Jakie tam zwykłe  w końcu domowe i specjalnie dla mamy :) Zwykłe, pszenne bułki to są ze sklepu. :P Dawno już w moim domu nie unosił się ten cudowny aromat pieczywa :)

Jak jest świeże pieczywo to i są kanapki :) Proste, wiosenne i smaczne :)


Bułka pszenna z serkiem kanapkowym, szczypiorem, kukurydzą, sałatą, rzodkiewką i pomidorem, bazylia też znalazła dla siebie miejsce :)
 


































Ostatni dzień czekam na zgłoszenia :) Może ktoś jeszcze chce wziąć udział w losowaniu Habżyków :) ?
Zgłoszenia pod tym wpisem ----> link


Podpis
Podpis

15 komentarzy :

  1. uwielbiam takie pachnące bułeczki :) a Twoje kanapki wyglądają baaardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne bułeczki :3 takie śniadanko to ja rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mama na pewno ucieszyła się z chrupiących i świeżutkich bułeczek *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądają na tym talerzyku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. domowe, cieplutkie bułeczki!
    idealne rozpoczęcie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znów serducho, znów kolorowo i znów zdrowo <3
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj pieklam grahamki... Uwielbiam domowe pieczywo ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanapeczkom z domowego chlebka mówię tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na taką pogodę chętnie zjadłabym wiosenne kanapeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Smakowitości - takie domowe bułeczki!! Ze świezym masłem i mlekiem ... ślinka cieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja dawno nie jadłam takich pszennych bułeczek! Na twoją bym się na pewno skusiła, bo w końcu domowe i takie piękne :)
    Robię sobie podobne kanapki na kolację. Teraz już na szczęście mamy więcej do wyboru tych warzywek! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ją artystycznie podałaś :D Domowa musi być najlepsza.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne *.* Ja tez chce takie buleczki z rana i tak genialnie podane <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma nic lepszego niż zacząć dzień świeżo upieczonym pieczywem na śniadanko :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz bardzo cieszy :) Komentarze mile widziane :) Na różnego rodzaju pytania i prośby odpowiem :)